Livrädd med stil

2009-06-24 @ 02:26:00
Nu har jag inte skrivit på ett tag men amanda har varit här :D Hon har varit här i två dagar och det har varit super! Idag var vi i Göteborg, klumpiga som vi är vaknar vi bara fyrtio minuter innan bussen ska gå, haha... Men vi hann dit i alla fall. Utan frukost.. hahah.

Hinner inte skriva mer nu, är jättetrött och jag måste bara läsa mer i Marilyn Manson biografi som jag köpte idag, superbra!! Kan itne lägga ifrån mig boken, vilket är lite störande för jag vill ju inte läsa ut den... då tar den ju, slut. Haha :c

Och tacktacktack för alla kommentarer, blir superglad :D
Försökte bifoga en bild men det gick inte, den vill inte laddas upp så det blir ett tråkigt inlägg :c


Kommentarer

Postat av: Amanda

DINA INLÄGG ÄR ALDRIG TRÅKIGA!

ALDRIGALDRIGALDRIG!

din blogg ägeeeeeer!

Ja, asså ofta vi vaknade så jävla sent..

allltså jag bara somnade om helt plötsligt, så väckte du mej och klockan var skitmycket. HAHAHAHAHA

ASSÅ SHIT. tiden är verkligen sjuk......:///



håhåhähähåhåeheheh

2009-06-24 @ 20:30:47
URL: http://billu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback