skvallerblogg?

2009-08-15 @ 01:58:18
Har inte skrivit på jättelänge men har inte tyckt att det behövts. :)
Jag har mått bra och det är då jag inte skriver i bloggen, typ. Eller alltså. När jag mår dåligt är det bra att skriva av sig och det är mest då det blir. :)

Igår fick jag i alla fall hem ett paket från Drop dead, ni vet klädmärket som jag tjatat om i evigheter. Det tog bara tre dagar för kläderna att komma ända från England. :)

Här är bilder där jag har på mig kläderna.
Jag beställde i killmodell eftersom tjejstorlekarna var grymt små. Men S i killmodell var nästan lite stort, får ta XS nästa gång. :)


En av t-shirtarna.


Hoodien. Den är verkligen jätteskön. :D

btw tycker jag att det är synd att bloggen falsksanning har stängts av, vet inte varför men antagligen för att det blev för många avslöjaden där. Synd. :(
Någon som har något annat tips på någon skvallerblogg (om de "stora" bloggarna kissie, dessie och paow?)


:D

Kommentarer

Postat av: Amanda

Amir<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-08-17 @ 19:06:16
URL: http://heartshapedglasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback