In search of blood

2009-07-13 @ 23:36:23
Tjenare allihopa!
Har varit borta hela dagen. Den började med att jag vaknade, duschade, åt, fixade mig & mötte amanda. Vi gick runt i knalleland här i borås och höll på lite. Sen åkte vi till Göteborg. Vi hade sån tur - vi tänkte åka till mig och kolla när bussen till gbg gick, men vi valde istället att gå till resecentrum och kolla om det skulle komma någon snart. När vi går där, vad händer? Bussen kommer! Perfekt. :)
Så vi åkte dit. Vi gick och beställde biljetter till nya Harry Potter filmen, halvblodsprinsen. Jag har ju läst alla böckerna och jag tycker att det är jättesegt med filmerna. Nu, två år senare typ, kommer filmen. ;c

Vi åt på Burger King. Amanda gillade inte milkshaken. Hur kan man inte gilla milkshake!? :(
Hehe. Sen åkte jag hem igen, och nu sitter jag här. Nicebajs.


Jag lovade bilder från gotland, och lugn, de kommer. Sålänge får ni en väldigt slarvigt redigerad bild på mig.

Kommentarer

Postat av: Amanda

men asså bilden är skitsnygg!

haha milkshaken smakade som en jävla vaniljglass, ew. ska fan bli vegan :@@@@@@@@ jävla bajsshake :@@@@@@@@@@@@@@



HE201011H101023I29013

harry potta<3

sexy!

2009-07-14 @ 00:04:43
URL: http://heartshapedglasses.webblogg.se/

Postat av: Majabaja! :*

SNYGG LR!?

2009-11-01 @ 20:23:37
URL: http://failedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback