Fejk fotograf?

2009-07-13 @ 01:26:53
Alltså jag blir så irriterad på hon tjejen som säger att hon har tagit bilderna på bmth som tog på metaltown för rockfoto. Hon är född 1996. Tror någon seriöst på att hon, som inte har fotopass, får stå och ta kort på dom vid sidan av? För jag tror knappast att hon stod mitt i publiken eftersom det var moshpits osv.

Då är det nog väldigt svårt för någon som - av hennes bilddagbok att döma - inte kan fota särskillt bra att ta dessa underbara bilder. Hon säger att hon "lånade" kameran av sin än som jobbar på rockfoto och sedan la han upp de bilder som hon tagit på rockfoto. Tror hon seriöst att någon tror på henne?

Någon som jobbar för rockfoto lämnar knappast ifrån sig sin kamera till någon som står i publiken, låter denne ta foton och sedan laddar man upp dessa foton på rockfoto? Skulle knappast tro det.

Hon skriver också att hennes käre vän heter David. Jag kollade, och javisst, en fotograf heter David. Det fanns dock två fotografer. Vad hette den andra? David! Underligt nog har hon inte skrivit hans efternamn.

Hmm...

Vet egentligen inte varför jag skriver detta. Men ni fattar väl själva att hon ljuger? Jag klarar inte av att se folk kommentera "åh, vad fin bild! har du tagit den?" och hon bara tar åt sig all ära när det faktiskt är väldigt talangfulla fotografer som tar bilderna. De borde få beröm, inte hon. Tycker bara att sånt är så jävla fult, helt seriöst.

Vill ni veta vad hon heter på bdb så får ni kommentera och fråga. Har inte bestämt mig för om jag vill lämna ut den eller inte. Fast ni har säkert redan sett den.


Denna bilden är det bland andra.

Kommentarer

Postat av: Amanda

det är 100 procent INTE hon som har tagit bilderna :D

2009-07-13 @ 10:29:06
URL: http://heartshapedglasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback