coolaste tjejen i göteborg

2009-07-15 @ 01:03:48
Jag var i Göteborg idag. Vi hämtade biljetter till hp filmen. När vi gick i femmanhuset kom det förbi en engelsk kille, han var väl typ 16 eller 17 år. Först sa han bara "Oh, I like your shirts!" typ, och vi ba :)
Vi hade på oss Bring me the horizon tröjor. Sen stod vi och kollade på böcker, (jag råkade göra sönder en, "300 grodor" HAHA ops.) och då kom han igen och han sa "Hi, I just wanted to say that you are like the coolest people I've seen so far!"
Snacka om att jag blev glad. Jag, cool!? Amanda kan jag förstå men jag? Woho! Tycker sånt är så jäva bra, när folk kommer fram och säger något snällt. Tyvärr händer det typ aldrig mig. Men alltså gör det folk, man blir verkligen helt otroligt glad!
Sen åkte vi hem och nu märkte amanda att hon tappat biljetterna, så vi kan inte gå på filmen. :(
EDIT: de hade beställt nya, hehe. :)

bild från när vi var på buttericks. alla piercingarna är fejk hehe. utom ringen ofc.

Kommentarer

Postat av: Amanda

hahahh meh!!!!!! JAG?COOL?

ahahAHHA

DU?

COOL? JAAAA! DU ÄR COOLAST.

2009-07-15 @ 20:06:34
URL: http://heartshapedglasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback