Hemma igen

2009-07-12 @ 15:49:25
Yes, jag är hemma. Kommer kanske lite bilder från Gotland senare. :)

Tidsfördriv:

JAG ÄR:
blyg: ja, ganska. hatar det :c
smart: hahah, neej.
långsam: ja xD
stressad: nä..
tålmodig: nej :p
djup: öh, inte hela tiden?
öppen: ehm, ja... för de jag känner..
ärlig: såklart
positiv: haha när jag är på bra humör
rolig: jag tycker jag är rolig men ingen annan typ xD
ansvarsfull: eh nej, hatar att ha ansvar för något :c

JAG HAR:
svikit en kompis: vem har inte?
förlorat en bästa vän: ja
sagt att jag älskar en kompis: ja
sovit med en killkompis: nopp
sovit med en tjejkompis: japp
pussat en av samma kön: naj
slagit en kompis: neje
en kompis som vet allt: japp
berättat hemligheter: ja

JAG HAR:
blivit sårad: ja
haft stadigt förhållande: nae
krossat någons hjärta: hah ehm nej jag tror itne det
"playat": nej
sagt att jag älskar någon och menat det: jappppppp
sagt att jag älskar någon, och ljugit: haha eh nej

FAVORIT:
låt just nu: death breath - bmth
pryl: datorn, mobilen, ipoden
film: hmm... ingen? hehe eller jag vet inte.. Någon som vill gå på den nya harry potter med mig?
bok just nu: marilyn manson boken
lärare i skolan: vill inte tänka på skolan nu :))
plats: vet ikke
frukt: hatar frukt

JAG HAR:
sytt: japp
opererat: mhm, jag grävde runt lite i min hjärna innan, det är därför jag är som jag är. :)
cyklat omkull: haha ja. Utan att cykla. Alltså välte med en stående cykel. :)
sjungit i duschen: haha ehm ja. fast längesen
hoppat bungyjump: nej :c
fobi för något: spiderss!!
sett någon dö: nej
varit på begravning: ja :(
sagt att jag hatar någon: Ja, fast ljugit

LIVET:
svart eller vitt: vet inte ;( svartvitt?
rött eller blått: blått
skriva eller tala: eh? man kan ju inte bara skriva?
vatten eller cola: cola, gillar inte vatten :c
nagelbitare: ja.. :(
mobil eller mp3:mobileen
snygg eller charmig: vet inte :c
lösgodis eller choklad: chokladd.... typ marabou med nån god sak i... typ digestie eller apelsinkrisp eller nått gott
frukt eller grönsak: hatar båda
film eller serie: film
festa eller softa: båda? hehe
sommar eller vinter: sommarN
fredag eller lördag: lörday
ljus eller lampa: lampa och ljus:)
kärlek eller vänskap: vänskappp
bio eller hemmakväll: båda samtidigt :)


Kommentarer

Postat av: Amanda

Nice att du bloggade! :D

Hahahah ramlat med en stående cykel <3

2009-07-12 @ 16:48:11
URL: http://heartshapedglasses.webblogg.se/

Postat av: Linn Mildén

sv: DU är söt :DD ställ frågor i min frågestund på bloggen? <: <3

2009-07-12 @ 17:00:34
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback