I need my sleep

2009-06-24 @ 10:15:28
Åh, jag är så trött! Jag vill bara sova, men i mitt rum kan man ju nästan basta och katterna är där och åh så jobbigt! Jag är verkligen astrött men jag kan inte somna. Så himla jobbigt. Jag gick och la mig tre, men jag var ju tvungen att läsa i boken lite så det blev att jag gick och la mig fyra istället... och så vaknade jag åtta!! Hallå? Det är lov, jag vill sova!
Nu ska jag lägga mig i sängen igen tror jag... nu funkar det att infoga bilder så jag lägger in några från någon gång jag och amanda var i göteborg, vi är ju där rätt ofta  så.. haha.

Göteborg är städernas stad <3


Öhm, ja. Detta var typ en kyrka.


Haha, snygga ben har jag <33333 not.


Men det var allt... nu ska jag sova!!

Kommentarer

Postat av: TINA

Fin blogg :)

2009-06-24 @ 17:11:31
URL: http://tiina.blogg.se/

Postat av: Amandapandabandarandakandasanda

haha eh jag gick och la mig halv ett, ett? typ.

och, när jag skulle sluta läsa var klockan halv tre!!!

asså shit, vart tog tiden vägen liksom.

och så vaknade jag typ FEM!!!!!!!

asså herrejävlar, någon hade typ lagt sömnpiller i mina chips eller nåt, nämen alltså herrejävlar.

ehehhåhåhhähähähäh

tja

tiden flyger förbi, det är SJUKT. halv nio liksom?!

eeeeeeeeeeh.känns som att jag gick upp för två timmar sen.

så jävla cp.

2009-06-24 @ 20:28:34
URL: http://billu.blogg.se.se.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback