Göteborgsfynd

2009-06-25 @ 01:13:49
Okej, göteborgsfynd var väl att ta i, eftersom att sakerna kan hittas här också :p
Men jag köpte dom i göteborg i alla fall. Tillsammans kostade resan under 200, med mat, bok, nagellack och resa dit inräknat. Så mycket tjänar man på fritidskort! :D
Jag köpte som sagt Marilyn Mansons självbiografi som är superbra! Köpte också svart nagellack. Äntligen! Fanns ingenstans typ, bara svart med glitter eller grått, helt stört. Vanligt svart, hallå? Alla borde sälja det ju! Tog kort på det. Vet inte varför, men ah. Haha. Min kära ipod fick vara med på bilden också :D


sen hittade jag en gammal bild på mig (från januari) men den får ni bara se som ganska liten >8D


Det var allt :D Kommer ett till inlägg snart med bilder från midsommar, lite sent, menmen :p

Kommentarer

Postat av: Amanda

du=snygg som faaaaaaan

bilden=jättesnygg

asssssså tja

2009-06-25 @ 02:43:48
URL: http://billu.blogg.se/

Postat av: Linn

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT :DDDDDD

2009-06-25 @ 22:19:52
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback