Bortom min kontroll

2009-06-22 @ 02:23:00
Usch, vad tiden rusar iväg snabbt när man sitter vid datorn. Särskillt när man är ensam och inte har något att göra. Jag borde egentligen gå och lägga mig så att jag hinner duscha och så innan amanda kommer imorgon men jag orkar inte gå till sängen. Så typsikt. Jag sitter här och somnar snart men är för trött för att resa på mig!? Något som händer mig allt för ofta kan jag meddela ;)

Tänkte säga också att jag svarar på era kommentarer i kommentarsfältet där ni kommenterade tills vidare. Tycker att det känns lite töntigt att börja svara i varandras bloggar än så länge - fast det är väldigt opraktiskt på mitt vis.
Äsch, vid närmare eftertanke tror jag att jag svarar i din blogg istället, så länge du lämnar din bloggadress! :)

Nu är klockan snart halv tre och jag måste verkligen lägga mig. Måste flytta på katterna också och det kan ju ta sin lilla tid. För er som inte visste - jag har tio katter!! Lite onormalt jag vet. Men historian om det tar vi en annan gång ;)

Lägger upp en bild också, tycker att inläggen blir så otroligt tråkiga utan bild eller något.. fick lägga på en rosa ton eftersom den inte passar in i bloggen annars, haha! Kontrasten försvann, menmen :c



Kommentarer

Postat av: amanda

jättefin hehe

dina katter är SJUUUUUUUUUUUKT SÖÖÖÖÖÖTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!(!!!!!!!!)

2009-06-24 @ 00:00:05
URL: http://billu.blogg.se/

Postat av: Linn

jag <3 din blogg!

2009-06-24 @ 00:25:17
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/

Postat av: Linn

vad har du för kamera? :>

2009-06-25 @ 22:20:25
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback