Att synas, att bli sedd

2009-06-22 @ 01:22:36
Hej bloggen!
Imorgon kommer amanda hit, det ska bli jätteroligt verkligen! Hon är något visst, den där tjejen :*
Just nu sitter jag här i mitt vardagsrum och lyssnar på musik med två datorer och tv på. Vi har faktiskt fyra (!!) datorer hemma, varav två är bärbara... helt... konstigt egentligen.
Mina hörlurar börjar bli dåliga. Fick dom av min lärare förra året eftersom jag sa att mina var sönder.. han är så speciell den läraren.. Till hösten ska han bli pappa och det är jag jätteglad för, jag skulle tycka det var synd om en sån som han inte fick barn... haha... Nu ska jag inte ha så mycket text utan jag ska fortsätta lyssna på iPoden som jag nu har satt på shuffle - mycket bättre så!


[ Dagens låt: Kent - Socker ]


Kommentarer

Postat av: AMANDA

HAHA NÅT VISST.

JAG ÄR BARA JÄTTEKONSTIG.

HOPPAS DET BLIR JÄTTEBRA VÄDER ANNARS KOMMER JAG FRYSA FÖR JAG PALLAR ITNE TJOCKTRÖJA OCH JACKA OCH SKIT



DIN BLOGG ÄR SKITFIN JU!

DET ÄR JAG SOM ÄR PAPPAN TILL HANS BARN



2009-06-22 @ 02:05:01
URL: http://billu.blogg.se/

Postat av: erika (bloggen)

Du har något visst! Hahahah!

Nej men det blir säkert bra väder hoppas jag :D:D

Men... om du är pappan.... hur är han släkt med barnet? 8D

2009-06-22 @ 02:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback